کتاب لاتین مدیریت روابط مشتری در صنعت مالی (۲۰۱۳)
مدیریت روابط مشتری تنها یک موضوع تکنولوژیکی نیست، بلکه یک موضوع سازمانی است که نقش مهمی در تعریف فعالیتهای مدیریت تغییر و حمایت از آن بازی می کند. کتاب مدیریت روابط مشتری در صنعت مالی به بررسی فرآیندهای سازمانی و نوآوری تکنولوژی می پردازد مشخصات کتاب لاتین مدیریت روابط مشتری در صنعت مالی نام کتاب: Customer … ادامه خواندن کتاب لاتین مدیریت روابط مشتری در صنعت مالی (۲۰۱۳)
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.